Leveringen

Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.  

Al onze producten kunnen momenteel geleverd worden in een straal van 20km rond ons bedrijf, of afgehaald worden. Postcodes die buiten deze regio vallen zullen niet kunnen afrekenen. U mag altijd een mail sturen of ons bellen voor info en beschikbaarheden.

We zijn hard aan het werk om het aantal producten uit te breiden, de bezorgmogelijkheden en de betaalmogelijkheden uit te breiden. Dat zal volledig op punt staan en automatisch kunnen tegen begin januari 2021.

Ons bestelproces werkt momenteel nog als volgt:

1/ Als U op AFREKENEN klikt wordt een "te controleren bestelling" aangemaakt (eigenlijk een offertevraag). U hoeft ook niets te betalen.

2/ Ik kijk voor u na als de producten die u wenst beschikbaar zijn, effectief ook bij U kunnen worden geleverd en zet de correcte verzendkost erbij. 

3/ U ontvangt OF de bijgewerkte bestelling (of offerte) met vraag tot betaling. OF u krijgt melding dat de bestelling door ons geannuleerd werd indien wij in uw regio niet leveren of indien bepaalde zaken niet op stock zijn.

4/ Als u akkoord gaat met de bijgewerkte bestelling kunt u het bedrag betalen via overschrijving. Wij zorgen er dan voor dat alles zo snel mogelijk bij u is. Als u niet akkoord bent kunt u de bestelling gewoon annuleren.

Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze werkwijze.

De reden hiervan is dat door de coronacrisis heel veel producten soms tijdelijk uit stock zijn. Daarom wil ik dat eerst voor u kunnen controleren, zodat u niet betaald voor iets waar u dan eindeloos moet op wachten. Ik zie Uw "bestelling" eerder als een offertevraag en mocht iets niet op stock zijn kan ik eventueel een gelijkaardig product voorstellen.